جایی Ú©Ù‡ توپ رفت موشک هم نمی توانست بره !

جایی که توپ رفت موشک هم نمی توانست بره !




 

 


جایی که توپ رفت موشک هم نمی توانست بره !


تاریخ : شنبه ،
25 شهریور 1391

سرمربي آلومينيوم گفت: اگر غير از من هر مربي‌ ديگري بود به پيکان نمي‌باخت اما چون من بدشانس هستم توپ جايي رفت که موشک هم نمي‌توانست برود.


اکبر ميثاقيان پس از شکست 2 بر يک تيمش برابر پيکان گفت: دلم براي خودم و تيمم سوخت. بازي خيلي خوبي انجام داديم. پيکان هم خيلي خوب بازي کرد و موقعيت‌هاي زيادي داشت. در نيمه اول سه موقعيت خوب داشتيم و در نيمه دوم هم بارها خطرساز شديم. مي‌توانستيم بازي را مساوي کنيم اما چون براي برد به ميدان آمده بوديم اين نتيجه رقم خورد.

سرمربي آلومينيوم اضافه کرد: به پيکان و ويسي تبريک مي‌گويم. اگر غير از من هر مربي‌ ديگري بود اين بازي را نمي‌باخت اما چون من بدشانس هستم توپ جايي رفت که موشک هم نمي‌توانست برود و بازي را باختيم.

ميثاقيان در مورد اينکه آلومينيوم در نيمه دوم نتوانست همانند نيمه اول خطرساز ظاهر شود، گفت: تيم ما خيلي جوان است و تازه به ليگ برتر آمده و پيکان تجربه خيلي بيشتري نسبت به ما دارد. در نيمه اول موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که تعدادي از آنها را گلر گرفت و تعدادي هم بيرون رفت. تيمي که حمله مي‌کند پشت سرش خالي مي‌شود و پيکان روي ضد حملات خوب عمل کرد. مي‌توانستيم همان موقع که بازي يک بر يک بود نتيجه را حفظ کنيم اما بازي را باختيم و از موقعيت‌هايمان بهره نبرديم. اين هم از جذابيت‌هاي فوتبال است.

وي تاکيد کرد: هدفمان فقط برد بود و مي‌خواستيم ببريم که برعکس شد. يک جا بايد شجاعت‌مان را نشان مي‌داديم، اينجا نشان داديم که باختيم. دلم براي بچه‌هاي تيم سوخت با آن شرايط آب و هوايي تمرين مي‌کنيم اما باختيم. من مربي‌ام و هر اتفاقي که بيفتد توکل به خدا کارم را ادامه مي‌دهم اما براي بچه‌هايمان خيلي ناراحت شدم.



ميثاقيان اظهار داشت: اگر نگويم موقعيت‌ما بيشتر بود حداقل برابر بود. نمي‌گويم ما بايد مي‌برديم، بازي بايد مساوي مي‌شد. ادعا نمي‌کنم و بازي بايد با تساوي به پايان مي‌رسيد.

سرمربي آلومينيوم در مورد مشکل گلزني تيمش خاطرنشان کرد: فوتبال ايران اين مشکل را دارد و با اين شرايط خدا بازيکنان ما را خير دهد که اين همه موقعيت ايجاد مي‌کنند. ما ضرباتمان را زديم اما گلر آنها خوب توپ‌ها را مي‌گرفت و برخي از موقعيت‌هايمان را به اوت زديم. بازيکن پيکان گلي زد که اگر صد سال هم دوباره شوت کند، به آن شکل توپ وارد دروازه نمي‌شود. در مجموع ويسي مربي جوان و خوبي است و به او تبريک مي‌گويم.

وي در مورد اينکه در نيمه اول از سمت چپ خوب حمله مي‌کردند اما در نيمه دوم نتوانستند اين کار را انجام دهند، تصريح کرد: آنها در نيمه دوم سمت راست خود را بستند و از آن جناح کمتر توانستيم حمله و مجبور شديم از سمت راست حرکت کنيم. ناصحي خيلي خوب و پرتلاش کار کرد و توانست موقعيت‌هاي خوبي ايجاد کند.

ميثاقيان در مورد اينکه تيمش بيش از حد به ناصحي وابسته است، عنوان کرد: اين مسئله هم حکايتي است انشاءالله تيم‌هاي ديگر اين را نمي‌فهمند و ديگر ناصحي را نمي‌بندند (با خنده).

وي در مورد عملکرد داور گفت: قبل از بازي به مظفري‌زاده گفتم 7 هفته نبودي و آيا الان آماده هستي که او گفت آماده‌ام. در مورد داوري چه مي‌توانيم بگوييم، همه چيز تمام شده است. اگر باختيم من بد بودم و اعتراض نمي‌کنم اما داور در صحنه‌هايي دور بود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل